Câștigătorii concursurilor

În urma tragerilor la sorți am aflat cei doi câștigători ai concursurilor noastre.
Astfel, cel mai recent album Iris, 12 PORȚI, cu autografele băieților din formație l-a câștigat Eduard Scinteianu, care s-a înscris la concurs prin comenatariul:
„nu am pierdut decat un singur concert la Iasi ,Iris4motion ,a celor de la Iris si acela l-am pierdut ca nu mai erau bilete.
iubesc pe cei de la Iris deoarece s-au infiintat in anul in care m-am nascut(1977)
!!!ROCK RUUUULZ!!!!!”
Câștigătoarea, căci este vorba despre o fată, a două invitații la concertul de lansare al albumului de pe 24 noiembrie este Dana Simiuc. Ea s-a înscris în concurs prin comentariul:
„vin cu un camion de irisi si irisisti, opresc in fata clubului si anunt portarul ca am venit la concert la Iris, sa ne deschida portile ca sa intram cu tonele de flori. pana vin baietii, cantam: Iris, Iris, steaua mea, vei veni de undeva! iar la momentul oportun urlam tare: IRIS, suntem aici doar pentru VOI!!!”
Dragilor când veți primii premiile, în seara evenimentului, trebuie să aveți asupra voastră cartea de identitate prin care să dovediți cine sunteți.
Până atunci vă rugăm să sunați la 0749 537 497, metodă prin care să aflăm și noi că ați aflat de premii!

Vă așteptăm la concert!

Vezi extragerea cu câștigătorii concursului:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu